Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
 


Wettelijke garantie voorwaarden

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat de producten bij aankoop in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Naast de wettelijke garantie wordt er ook gekeken naar de economische levensduur van de producten want het ene product gaat natuurlijk langer mee als het andere. 


Aanvullende garantie voorwaarden

Fabrieksgarantie

Sommige producten hebben fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie. Deze garantie geldt voor bepaalde tijd, afhankelijk van de voorwaarden van de fabrikant van het desbetreffende product. 
 


Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

Producten komen alleen in aanmerking voor garantie als de klacht onmogelijk door het gebruik (normale slijtage) of door foutief gebruik veroorzaakt kan zijn. In geval van twijfel zal de mening van de producent bepalend zijn.
Goederen met gebreken die onder de garantie vallen zullen worden gerepareerd of worden vervangen door hetzelfde of door een gelijkwaardig product.

Je kunt telefonisch of per e-mail of contactformulier je defect aan ons doorgeven. Nadat blijkt dat je aanspraak maakt op garantie wordt er een geschikte, passende oplossing gezocht. 

Na ontvangst van je retourzending, sturen wij je een ontvangstbevestiging per e-mail.Wij ruilen het artikel om en verzenden een vervangend exemplaar, of storten het bestelbedrag* binnen 15 werkdagen terug op je rekening.

Verpak een retourzending extra goed om beschadigingen te voorkomen.
Bij garantie situaties worden de verzendkosten van de retourzending vergoed.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cruisinskatestore.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.